BØRNE- & UNGDOMSUDVALG

Børne- og ungdomsudvalget i Tuse IF Fodbold står for alt børne- og ungdomsfodbold i klubben og har et samlet ansvar for drenge og piger fra U4 til U19. Se ansvarsområder under personerne nedenfor - og måske har vi også brug for dig - så kontakt Anders Juhl på mail@tusefodbold.dk eller mobil 2166 8223 og hør mere.

BØRNE- & UNGDOMSUDVALG

Formand & Drenge U14 til U19
Claus Olsen
Årgangenes kontaktperson i ungdomsudvalget. Deltager i forældremøder samt medansvarlig for rekruttering, fastholdelse og udvikling af frivillige i årgangene.
Drenge U10 til U13
Lene Munck Vilstrup
Drenge U4 til U9
Stefan Falkenberg
Piger U14 til U18
Piger U6 til U12
Medlem

SPORTSLIG UDVIKLING I B&U

Ungdomsudviklingstræner - Drenge U14 til U19
ingen img
Stefan Håkansson
Sportslig ansvarlig for drenge U14 til U19. Medansvarlig for rekruttering, og ansvarlig for udvikling af og sparring med trænernee ud fra klubbens retningslinjer.
Børneudviklingstræner - Drenge U6 til U13
Carsten Ginnerup Jensen
Sportslig ansvarlig for drenge U6 til U13. Medansvarlig for rekruttering, og ansvarlig for udvikling af og sparring med trænernee ud fra klubbens retningslinjer.
Børneudviklingstræner - Piger U6 til U18
Christian Sloth
Sportslig ansvarlig for piger U6 til U18 piger. Medansvarlig for rekruttering, og ansvarlig for udvikling af og sparring med trænernee ud fra klubbens retningslinjer.
Haletudserne - træning
Rasmus Peter Mortensen
Opstart af drenge og piger U4 & U5 - Sportslig planlægning og afvikling af træning
Haletudserne - koordinator
Laura Aviaja Rudkjøbing
Koordinerende og kommunikerende rolle på haletudseholdet - medansvarlig for involvering af forældre på årgangene i rollen som koodinator
Pige opstart (U6 til U8)
Anders Juhl
Opstart af yngste pigeårgange - praktisk koordinator og ansvarlig for planlægning af træning og stævner mv.

PRAKTISK/ORGANISERING

Fodboldrejser U16 og ældre
Christian Sloth
Igangsætter af rejseaktivitet for de ældste ungdomsårgange.
Fodboldrejser U13 til U15
Vi Har Brug For Dig!
Igangsætter af rejseaktivitet for de mellemste ungdomsårgange.
Fodboldrejser U10 til U12
Lene Munck Vilstrup
Igangsætter af rejseaktivitet for de yngste ungdomsårgange.
Boldrum
Claus Olsen
Organisering af boldrum, nøgler, køb af bolde, veste og andre materialer.
Baneplaner
Carsten Thesbjerg Christensen
Opdatering af baneplaner for børne- og ungdomsafdelingen - koordinerer med Klaus Larsen fra Tuse Idrætsanlæg.
DGI tilmeldinger
Rasmus Peter Mortensen
Ansvarlig for tilmeldinger af hold i DGI turneringer.

UNGE FRIVILLIGE

Ungeråds kontakt
Christian Sloth
Ansvarlig for involvering af ungdomsspillere i ungerrådet samt kontaktperson fra ungeråd til ungdomsudvalget.
Ungtræner kontakt
Carsten Ginnerup Jensen
Klubbens kontaktperson for ungtrænere i klubben. Ansvarlig for uddannelse og dialog med unge trænere i klubben.
Bolddrenge/boldpiger
ingen img
Mie Green
Koordinering af bolddrenge og boldpiger ml. seniorhold (og ældste ungdom) samt børneholdene i klubben.

STÆVNER - INDE & UDE

Økonomi/markedsføring
Anders Juhl
Annoncering og markedsføring af stævner - samt budget/økonomi ansvarlig.
Programansvarlig
Carsten Thesbjerg Christensen
Udarbejdelse af program & spilleplan samt opdatering af Tusecup.dk.
Banebooking
Claus Olsen
Booking af baner og faciliteter internt.
Kioskansvarlig
Sandi Larsen
Indkøb, bemanding og afvikling af kiosk under stævner.
Koordinering
Stefan Falkenberg
Bekræftelse af tilmeldinger, bemanding af frivillige mv.

FODBOLDSKOLER

Fodboldskoleleder
Christian Sloth
Ansvarlig for afvikling af DGI fodboldskolen i Tuse.
Fodboldskoleleder
Louise Solveig Olsen
Kontaktperson for "den lille fodboldskole" som er vores tilbud til børn med særlige behov.