BOOKING AF LOKALER MV.
Her på siden finder du lidt information om benyttelse af lokaler til møder. Der er generelt et stort behov for mødelokaler, og især i opstarten i forår og sensommer. Vi forsøger så vidt muligt, at holde udeaktiviteter i Idrætshuset og indeaktiviteter i hallen. Men der vil være behov for at udnytte pladsen bedst muligt, så vær opmærksom på at jeres lokaler kan være optaget.
Tirsdag-Onsdag og Torsdag er cafeteria så vidt muligt forbeholdt Håndbold og Gymnastik. Se på kalenderen på infotavle, den viser dagens aktiviteter samt nogle dage frem. I kan også se på Aktivitetsoversigten på https://www.tusefodbold.dk/aktiviteter-tuse-idraetsanlaeg/, her kan I også orientere jer om det er muligt den dag I ønsker, samt sikre at jeres booking er registreret.
Er cafeteria optaget, så kan der jo laves lidt café i forhallen, det samme gælder Idrætshuset.
Ønskes I at booke, sender I mail til klauslarsen@tuse.dk, ikke kontakt på SMS.
Der oplyses følgende - og Klaus forsøger at svare hurtigst muligt:
- Ønsket lokale: Idrætshus mødelokale 1/2 eller klublokale 1/2, cafeteria eller andet
- Hvilken dato og hvilket tidsrum
- Aktivitetstype: Spillermøde, forældremøde, udvalgsmøde, trænermøde, spisning eller overnatning (overnatning skal være afsluttet senest kl. 0900 dagen efter)
- Antal deltagere (forventet)
- Hvilket hold, bestyrelse eller udvalg
Hvor mange kan der være i lokalerne?
- Idrætshuset: Max 110 deltagere
- Cafeteria: Max 70 deltagere
- Mødelokaler i Idrætshuset (1 & 2): 12 deltagere
- Mødelokale i hallen: 8 deltagere
Skulle I have spørgsmål så kontakt Klaus på mailen ovenfor. Husk at orientere de relevante personer i jeres afdeling/hold.