DOMMERE/KAMPLEDERE

Når klubbens hold har brug for dommere/kampledere til kampe, har vi følgende retningslinjer.

3/5 mands kampe/turneringer:

Her er det årgangens eget ansvar at påsætte kampleder - fra forældrekredsen eller lignende.

Man er også velkommen til at kontakte en af klubbens unge kampledere. Dette kan evt. gøres gennem de ældre holds koordinatorer. Afregning sker fra holdkassen.

8/11 mands kampe (DBU/DGI):

Her hjælper klubben med dommer gennem DBU eller Vestsjællands Fodbolddommerklub.

Ved træningskampe er det trænerens eget ansvar at tage kontakt til DBU/Vestsjællands Fodbolddommerklub for booking af dommere.

Ændringer til planlagte kampe:

Ved sidste øjebliks ændringer i planlagte hjemmekampe, skal der straks gives telefonisk besked til Klaus Larsen. Det kan være ved aflysninger, ændring af spilletidspunkt eller lignende.

Hvis der er påsat dommer fra DBU Sjælland og en kamp i weekenden aflyses i sidste øjeblik, skal DBU Sjællands akutte turneringsvagt kontaktes telefonisk mellem kl. 08:00 og kl. 09:00 lørdag og søndag på +45 5224 8486.

Det er også god stil selv at give dommeren besked, hvis telefonnummeret er oplyst. Find dommerens kontaktoplysninger i DBU app'en samme sted, hvor du sætter holdkort under punktet 'Kontakt'.

Er der påsat dommer via Vestsjællands Fodbolddommerklub (typisk DGI-kampe), er det dem, som du skal kontakte.

Kontakt gerne Klaus Larsen, hvis I er i tvivl - hellere en gang for meget end en gang for lidt.