SPONSORER TIL UNGDOMSAFDELINGEN

Ved tegning af sponsorer til ungdomsafdelingen (typisk til sponsering af spilletøj, træningsdragter og træningstøj), er det den enkelte årgangs ansvar at finde sponsorer til tøjet.

Sponsorudvalget hjælper dog også meget gerne med at få lavet en samlet aftale, som kan medvirke til at udvikle klubben fremadrettet.

Bemærk: Ønsker årgangen at søge en fond - så SKAL sponsorudvalget informeres og godkende ansøgningen inden der ansøges.

Følgende fremgangsmåde skal benyttes ved tegning af nye sponsoraftaler:

1. Inden kontakt til virksomheden, bedes du sikre dig, at sponsoren ikke fremgår af vores hjemmeside her eller her som TrøjeSponsor i seniorafdelingen. Hvis den fremgår her - og du mener du kan øge sponsoraftalens værdi, er du meget velkommen til at kontakte sponsorudvalget, som kan hjælpe dig videre.
  2. Aftalen forhandles med virksomheden. Sponsorudvalget deltager meget gerne i mødet, hvis årgangen ønsker det.
  3. Aftalen godkendes af sponsorudvalget - skriftligt eller mundtligt.
  4. Aftalen udfyldes af virksomheden og træner/koordinator - denne aftale benyttes - Ønsker I andet spille/træningstøj kan I tale med Danny Steiness i Intersport om det. Vær dog opmærksom på at ikke alle farver spille/træningstrøjer godkendes. Se mere ved at klikke her.
  5. Kopi af aftalen sendes til Frank Thor (rankthor55@gmail.com og mobil 2859 6396), som står for tryk af tøjet i Tuse. Sammen med aftalen sendes en vejledning til tryk af tøjet. (bemærk: Vores priser på tryk står i aftalen under punkt 4.) Ønskes der tryk af navne på tøjet eller andet aftalt individuelt tryk, så kontakt Frank for aftale om pris på dette.
  6. Aftalen afleveres udfyldt og underskrevet i Intersport Holbæk
  7. Sponsor faktureres for tøj fra Intersport - og for synlighed/tryk fra Tuse IF Fodbold (vi kan også sende en samlet faktura på et nærmere aftalt beløb, hvis årgangen ønsker dette)

Har du spørgsmål til fremgangsmåden eller hvilke muligheder vi har for at indgå sponsoraftaler - så kontakt Anders Juhl på 2166 8223 eller mail@tusefodbold.dk.

De omfattende aktiviteter for alle medlemmer i Tuse Fodbold er afhængige af sponsoraftaler, og derfor er vi som klub nødt til at varetage den brede interesse. Hvis enkelte årganges sponsorater er i konflikt med klubbens øvrige sponsoraftaler, forbeholder sponsorudvalget sig ret til ikke at godkende disse aftaler.

Derfor skal alle aftaler der er indgået mellem et ungdomshold og en sponsor godkendes af et medlem fra sponsorudvalget. Du kan se hvem der er i sponsorudvalget nedenfor - og kontakte en derfra.

SPONSORUDVALG

Medlem